2008-08-03

Söndag

Idag var jag och firade systerdotters 6årsdag. :)

På vägen ner så smsade jag med en vän som var med på hennes dop.. (Iaf dopfesten.:))
Man inser då hur längesen det faktisk var, längesen som jag och vännen satt natt efter natt på min balkong, pratade om allt, om inget.. Eller bara var tysta. Bra tid det där. :)

Hursom.. (blev en liten avstickare där.)
Vi åt och hon öppnade presenter och jag o den lille dansade i regnet. :)
Jag fick se lillasyster i brudklänning. Så fin hon var. :D
Hade ja fått lägga upp bilder på henne, så hade ni med fått sett.. ;)

Sen åkte vi till en sjö, där de badades och klättrades i fotbollsmål.

Nu ska ja lägga mig och lyssna på en talbok. Riktigt skönt faktiskt.
Just nu lyssnar vi på Levande Begravdav Peter James. Läs den.
Bra så med ljudböcker, för de tar inte slut lika fort som mina pocketböcker, fastnar inte på samma sätt.
Nyss läste jag Där regnbågen slutar, av Cecelia Ahern. Måste säga att den boken var bra.. Men svår att sätta betyg på.
Har ni läst ngn av dessa?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska din lillasyster gifta sig nu också? =)

Jag gillar också talböcker, tycker det är rätt trist med vanliga böcker så de passar mig bra! =)

Erika sa...

Stoffe: haha.. ja de tror ja allt, men dock inte än.. :) Hon testade bara syrrans.

Ja,det är himla mysigt.. Glad ja äntligen fått ro till att lyssna. Lyssna på den,levande begravd,tycker ja :)

Elin HC sa...

Haha ;) så fin va ja inte. o måste skaffa lite mer boobies. men nog fan kände man sig lite som en prinsessa i den sagoklänningen. haha
vi får ses snart igen! :)

Erika sa...

Elin: haha. det var du visst det. :D
Japp. efter torsdag har ja ingen schemalagd arbetstid iaf,så då blir de lättare. :)