2008-09-19

frääs.

Plä.. prrr..
Jag är torr i munnen.. Suttit slickat på 100 frimärken. Nästa gång får chefen allt köpa färdigklistrade.. *fräser lite*
Annars e allt lite som vanligt, datorn e kaputt.. *morra lite* men förhoppningsvis kan datateknikern här på jobbet hjälpa mig, skulle nog få ett nytt nätverkskort, tror ja..
Så kanske, kanske fungerar datorn nästa vecka.. Man kan ju hoppas.

I em ska ja vara lite hårmodell, men kanske bara en tvätt.
Vore toppen om de i fortsättning kan klippa mig med.. hehe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, och som barn var det bästa jag visste att slicka på frimärken :P

Erika sa...

charlotte: haha, jag har för mig att ja gillade det med.. Men nu har det gått över.. kan man säga.. :) de borde smaka ngt.. eller iaf vara rika på vitaminer eller liknande :D

Unknown sa...

usch nej, det var redan som liten något av det värsta jag visste