2009-05-07

Up to date

Nu var det som dags att uppdatera här lite, ser jag.

Jag har varit i Sthlm ett par dagar för en liten reunion samt träffa de gamla vännerna, vissa har jag inte träffat på 5-6 år, tror jag.

Åkte upp på valborgsmässoafton och stannade till i måndags.
Buss ner till Götet och sen buss därifrån. 7 ”härliga” timmar tog det.
Men hade sällskap av Martin, vilket gjorde det hela lite mer uthärdligt iaf.

Väl framme fick ja åka fram o tillbaka på roslagsbanan, i väntan på att Becka skulle sluta jobba, det var roligt.. =)
Sen gick vi och tog en öl o satt o snackade lite men rätt snart så var vi båda för trötta o åkte hem till henne och däckade.

På fredagen träffade jag en tjej som jag tidigare bara pratat med via nätet och sms.
Jag, hon och hennes hund tog en minipromenad. (över vägen) mötte hennes kompis och gick sen och fikade.
Träffade henne sen igen på lördagen för en fika till och lite parkmys.
Satt och var fascinerade av en man som första sprang omkring med en ölburk på huvudet, men när han blev för törstig, så byttes den ut mot en fotboll.

Blev besviken på vissa vänner dock, antingen så kunde de inte åka in till stan, för det var för långt, (jag hade ändå åkt 50 mil..) eller så kunde dom av en eller fler anledningar knappt ens hälsa. Eller bara ”missade” att svara när man ringde..
Efter de skrivit till mig innan hur roligt de ska bli att ses, och hur mycket de tycker om mig.
Nej, så nästa gång blir annorlunda. Lovat åka upp iaf 2 gånger i sommar.
Så det ska jag verkligen försöka med. :)

Dom som verkligen vill ses, planerar att komma ner till mig med så. =)
Bilder kan komma att komma senare idag, är visst lite dålig med det med.

Ge mig bra väder på lördag! Grillfest vid vattnet. 25 anmälda och 50 kanske..
(Heja Facebook!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd vi inte hann ses i sthlm :(

/Patrik

Erika sa...

Ja, det tycker jag med. :/