2009-07-17

Fredag.

Denna dagen blev lugn, precis som jag behövde ha den.
Jennie kom för att hämta sina solglasögon, så jag fick skjuts hem till K för att lämna de sista sakerna. Sen tog jag en promenad hem från stan. Riktigt skönt.

Läste ut boken jag började på för ett tag sen, inte riktigt haft ro nog att läsa klart.
Sommardöden av Mons Kallentoft.














Tyckte nog att den var snäppet bättre än den andra, Midvinterblod.
Båda är bra hursom. :)
Får se vilken jag ska ta tag i härnäst..

Antingen.. Sjöjungfrun med Camilla Läckberg, Mias systrar av Maria Eriksson & Kerstin Weigl eller så läser jag Viskningar och lögner av Joy Fielding.
Någon som läst ngn av dessa o kan rekomendera?

Elvira sover här inatt, men nu är hon på vift, så jag lallar runt lite, diskar lite.. Småpyssel.

Och jo.. Stockholm blir av.
(Tack babe för att du fick mig att inse att det är så det ska va. :))

1 kommentar:

Elena - Just nu sa...

Jag gillade också sommardöden bättre!! Jag ahr bara läst Sjöjungfrun av de du nämnde och den är bra, skitbra, men lämnar en hängande...när du läst ut den förstår du vad jag menar ;-)