2009-07-16

Tina åkte i måndags, måste säga att det var en lite.. annorlunda helg..
Det blev lite krogbesök, ett besök hos Nisse, som jag inte pratat med på säkert 10 år. Så det var trevligt. Blev lite promenader och en hel drös med filmer.

I tisdags åkte jag och Elin med pappa till Sahlgrenska.
Medan vi väntade drack vi äckligt kaffe och satt och pratade en hel massa.
Lite mysigt ändå, trots kaffet. :)
Sen åkte vi hem till mig, åt mat.. Kollade på Harry Potter 5.. Bland annat.
Och igår gick Elin,David, Elvira och jag och såg på den nya Harry Potter. Riktigt bra. :)

Nu är det väldigt lugnt och stilla här hemma. Hade planer, men pga körförbud på en bil, samt ändrade planer av en vän.. så.. Blev det som det blev. Känns tomt, men ändå skönt på något vis.
Har en del att göra, men.. Orkar inte riktigt..Men jag ska. Det kommer.

Lite osäker på om det blir Stockholm eller inte nu, men får se.
Vore en bra avslutning på semestern.

Inga kommentarer: