2008-01-29

Inte ens en buske..


Blev det..
Det vart så tråkigt väder och så jag fikade med sambo och svägerska.

Jag känner mig..Konstig..
Kan inte riktigt hitta något annat ord att sätta på det jag känner.
Eller tänker för den delen.
Något fattas..
Det är inte riktigt..rätt..

Jag måste sova bättre på nätterna. Eller..Sova mer om inte annat. Eller iaf sova..?
Borde se till att få tag på min läkare och be om lite hjälp.
Nu när jag ska sätta igång med att jobba så måste ja ha en liten bättre dygnsrytm.

Min snygging var visst inte med i denna Arn..
Utan tvåan som kommer i Augusti. Troligtvis.
Då får man ju se den med. :)
Fast det gör jag ju gärna ändå..

Nästa vecka bär det av på kryssning..
Ser fram emot allt det..Bortsett från bussturen upp till Stockholm då.. *hmm*

Nu ska ja ta och krypa upp i soffan med mina körsbärstomater och titta på I Am Legend.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte ens buske men det kommer. ;)

Erika sa...

Haha.. Hmm.. ingen såån buske.. ;)