2008-01-22


Nu är jag hemma igen, efter ett par dagar i Malmö.
Det känns som om de har varit intensiva.
Men det är nog det sista de varit.

Fick träffat 2 av vännerna där nere.
Var med på en födelsedagsfest och hamnade på någon gayklubb.
Bara någon timma dock.

Hittade klart bättre än väntat.
Både till hotellet först och sen även när vi snurrade runt som tokar.
Jag kanske var en skåning i mitt förra liv? ;)
Både skönt och tråkigt att vara hemma nu.
När jag vaknade undrade jag vart jag var..
Kanske mest kommer sakna den stora frukostbuffén. :)
Får nog börja ha en här hemma med.. :)
Nu är frågan mest.. Hur ska jag få hit skåningarna nästa gång?
En har jag redan berarbetat ganska länge nu, men hon är en svår nöt.
Annars kanske det kan räcka med att bara fylla år?
Nu ska jag ner på stan. Har möte på banken.
Ska byta bank. Minns inte riktigt varför,men jag hade nog ett bra skäl.

Inga kommentarer: