2008-02-05

Måndag?

Det är inte måndag, jag vet.
Men det kunde varit.
Igår kändes det inte som en måndag. Jag var hos syster och hälsade på.
Inte ofta jag hälsar på utan att det är för att vara barnvakt.
Massa trevligt prata lite med både henne o barnen.
Saknat dom.

Fick en kokbok, så nu e de dags att skärpa sig.
Det är ju så roligt att laga mat, men jag är så segstartad.
Vill hitta nya recept, ändå öppnar jag ingen bok eller kollar på www.recept.nu.
Men nu fick ja många roliga tips.

Imorgon bär det av på kryssning till Mariehamn.
Ska bli trevligt.
Det är dock någon "lära-känna:varandra" grej först.
Det kan vara mindre trevligt.
Alla Ullareds-tanter med vassa armbågar.. *ryser av tanken*
Men det kan nog bli trevligt iaf.
Man kan säkert smita undan lite.

Nej, det är sant.
Jag hade inget att skriva om. Eg..

Inga kommentarer: