2008-02-25

Cancer


Mamma dog av långt gången cancer...

Vi visste inget..
Vi vet inte heller om hon visste, antar att vi heller aldrig kommer att få reda på det. Jag har läst om symptomen och det är så mycket som faller på sin plats.
Men så kanske det alltid är, man kan känna igen både de ena och det andra.
Antingen av rädsla eller att man bara vill ha en anledning om varför man har ont här eller där..

Nu har dom ringt mig om lägenheten igen.. Fast jag hann inte svara..
Antar att det än en besiktning på g..

Helgen var..hemsk.. Lördagen var värst.. Då var jag ensam hela dagen...
Nästa onsdag är begravingen.
Syster har precis beställt handbuketterna.
Vi ska ha en bild på mamma och jag o mina 4 syskon ska gå fram och tända varsitt ljus.

Nu ska jag sluta skriva.
Känns som det bara blir ord. Ord som inte hör ihop..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du anar inte hur mycket jag tänker på dig....önskar att jag kunde hålla om dig å finnas där för dig.

Knasan

Erika sa...

Tack gumman..