2008-04-10

"Det slutar inte göra ont, bara för att du säger förlåt"

1 kommentar:

Anonym sa...

hallåå där.. Nej precis.. jag blev faktiskt ganska tjurig.. ville ju så gärna smaka på tårtan och att alla andra skulle göra det.. men inte från någons ansikte liksom..bläää.. Neah har inte orkat göra om den.. =(

så gulligt av dig att vara så omtänksam.. =) jag var på vårdcentralen..betalade tre hundra spänn för de skulle trycka lite på min rygg o låta mig skrika o sen inget mer.. så sa de att jag kan få sprutor och piller.. hur %&/%/ kan de konstatera det när de inte ens har undersökt mig.. nu vet jag att det inte är så men tänk om jag bara hade sträckt mig eller sovit fel..jävla knasar.. =(

Jag förlorade min bror i en bilolycka.. Så det var inte heller väntat precis.. han blev bara 21..

Min varg är min stora kärlek..=) marsvinsråttshund?trodde jag kunde det mesta om hundar men det har jag aldrig hört.. haha..

ha en trevlig semester o sola o bada för mig med..

Kram på dig..