2008-04-09

Tunisien


På bilden: Sousse Tunisien.

På fredag kommer jag!
(Eller lördag eg.. Då vi e framme mitt i natten.. Men iaf. :))
Jag längtar mest till att ja ska få fota..Allt. Se saker, göra saker..
Få ett andningshål i vardagen. Tänka på ngt annat.
Fia längtar mest till flygplansmaten. ;)


Nu har jag fått svar fresten.. Inget nej.. Inte ett ja heller.
Utan att de ska skjuta upp rekryteringen, så det är bara att vänta o ev söka igen. Antar jag.
Då får jag mer tid att tänka igenom det hela.
Om ja nu ens vill ha tid till det. Ja vet inte.

Elin har bott här ett par dagar.. Sen i måndags för att vara exakt.
Det är mysigt. Tycker om att ha henne här, om inte annat så för sällskapet.
Inte kul alls att vara ensam varannan dag hela dagarna. Så att säga.
Nu har jag ngn att prata med, laga mat med och spela spel o kolla film.
Massmys. :)
Fast hon åker hem imorgon igen..


Nu är hon borta.. Mamma försvann efter jordfästningen..
Det känns tomt. Jag känner mig tom.

2 kommentarer:

Elin HC sa...

Förlåt för förut.. Jag var bara så jävla ledsen, allt blev bara skit direkt igen när ja kom innanför dörren. Och jag borde förstått att elias inte talade sanning. ha så kul där borta nu, och jag älskar dig! hälsa fia

Erika sa...

Det är okej,gumman.. Blir lätt missförsånd och annat. Har tyckt om att ha dig här. Älskar dig med!