2008-04-30

Valborg ja..

Det är sådant jag lätt glömmer bort..
Fast jag är ensam hemma med feber o lite lite förkylning.
Dock har jag ett par filmer jag kan titta på..
27 Dresses
Vantage Point

och The bank job.
Får väl se vilken som kan vara bra.
(Har ni sett ngn av dom? Är dom sevärda?)

Dock har jag sett fram emot att se 27 Dresses, så den får bli den första.
Så får jag återkomma imorgon med betyg.
Elin kommer ikväll med, men ev ska hon gå ut på krogen.
Men gör hon inte det så får hon se film med mig. :)

Jag känner att allt är lite för.. Mycket nu..
Mycket som är jobbigt och saker som suger kraften ur mig.
Men jag antar att jag är starkare än vad jag ofta tror att jag är.

Imorgon skall jag gå och hämta mammas sjukjournaler. Äntligen får vi veta.. Hoppas jag.. En del av mig kanske inte ens vill veta, men ändå måste jag..
Jag skall även gå förbi polisen och hämta ut hennes ringar hon hade på sig.
Jag saknar henne mer och mer, det blir bara verkligare. Räkningar dimper ner då och då och idag när ja fick hennes elräkningar,med mitt namn som c/o, brast det.

(jag skriver massa, men jag bara raderar varje ord.
Det är inte rätt, jag kan inte göra det rätt..)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi såg Vantage Point på bio för ett tag sedan, tyckte den var kul att se, riktigt annorlunda film. Men den var bra. Jag ger den 3 svartgula getingar. ;)

Erika sa...

stoffe: Det blev ingen idag.. Iaf inte än. Men den står på listan. Antar det blir en del imorgon om jag fortf e sjuk.
getingar minsann.. känns som det är lite..gammalt. ;)

Anonym sa...

haha. fast jag jobbar ju på expressen, jag måste ju ge getingar, måste vara lojal... ;P

Erika sa...

Haha.. Får du göra det på din fritid då? =P