2008-12-21

Ensam..


Idag känner jag mig grymt ensam.
Skulle vilja prata med någon. Få berätta hur Jag känner och hur Jag mår..
Är besviken på en av mina nära vänner, men det tror jag att den personen vet om..

"Du är verkligen en Ängel som verkar för dina medmänniskor och jag är helt säker på att du föddes till att ha en mycket speciell betydelse för alla i din omgivning. Glöm bara inte att ha roligt på vägen i livet också - då det är vägen mot målet som är mödan värd!"

Tack.. Jo.. Jag glömmer nog ibland att ha roligt..



Ibland undrar jag vart jag tog vägen..

8 kommentarer:

Anonym sa...

..å precis sådär känner jag just nu... suck

Anonym sa...

men hjärtat :/ imorgon tycker ja vi myser du o ja :) eller idag blir d juh haha
kanske bio?
puss

Elena - Just nu sa...

Gumman. Du vet vart jag finns!!! Det är bara att ringa eller "komma över". Vi kan göra julgodis ihop!

Anonym sa...

*kram*

Emelie sa...

Jag är alltid bara ett telefonsamtal bort! många kramar Emelie

Erika sa...

Fia.. Sånt hinns inte.. En annan dag, kanske?

Elena..Det vore jättetrevligt.. Lite dåligt med tid före jul bara. Kram!

Maria..Kram.

Emelie.. Tack gumman.. Kramar

Anonym sa...

Tak och lov har mitt gått över nu.. hur är det för dig?:)

God jul på dig=)
kram

Anonym sa...

God jul! Hoppas du får en riktigt trevlig jul!
Kom ihåg, att du är värdefull!