2008-12-01

Min helg

Nu är jag hemma igen efter en långhelg i Halmstad.
Det blev kanske inte riktigt som väntat, men det var hursomhelst trevligt.
Gott sällskap, god mat, musik, öl och vin samt Madeira.
För att sammanfatta det hela.
Träffade Em med ett par timmar, dock alldeles för få. Men även det lilla gör gott. =)
Vi fikade, catchade upp och pratade massa gamla minnen.
Så himla roligt vi har haft det. Synd bara att man tappade bort varandra lite.
Men nu har vi iaf kommit överens om att vi ska skärpa oss. Får se hur det går..

Tanken är hursomhelst god, och jag ska ner till Halmstad snart igen, hoppas jag.
Min andra vän där nere, tjejen jag åkte till, skall jag dock dra upp hit istället. Så blir det lite lugnare och hon får en paus. Tror klart att det är smartare.
Helgen passerade alltför fort och jag fick inte alls den tid med mina vänner som jag önskat.
Vi trodde tom att vi kanske skulle tröttna på varandra på dessa fyra dagar, men istället har vi knappt setts. (Känns det som..)

Har fortfarande inte hittat mina vinterskor, vilket är himla dumt. Letat igenom förrådet i källaren, samt klädkammaren.
Trodde ja lagt de på ett smart ställe. Som jag säkert gjorde. Då.. :/

Nu är det jobb som gäller, samt att jag ska försöka få tag i min kontakt på AF.
För det börjar närma sig nu, och jag är orolig. :(

Efter jobbet är det tvätt, och sen Prison Break. =)

3 kommentarer:

Emelie sa...

Gokväll älskade vän! Var verkligen för få timmar att ses, dessutom sprang dom iväg som sjuttsingen!!!
Tack för du tog dig tiden att träffa mig iallafall =)

Å du, vi SKA ses, snart igen! Vår vänskap är alldeles för värdefull för att slarvas bort!

Puss&Kram Emelie

Erika sa...

Em: Men toka! Som du säger.. Det är jag som ska tacka för att du orkade träffa mig trots du var så sjukt bakis ju. Nästa gång ska vi ses massa mer, det har jag kommit överens om.
Kommer aldrig slarva bort dig.
Pusskram!

Anonym sa...

- Jo tack, helgen har varit bra och nu är det redan tisdags kväll. Va ska du göra idag? Kram