2008-12-27

Min jul..

Jag tycker om att fira jul hos min syster.
Hon hade lagat massa god mat och allt var så fint och mysigt. Nästan så lite julkänsla dök upp där i någon liten bubbla.
Tack syster!

Fick en digital fotoram av syster m familj och mina småsystrar. :)
En kaffekokare av pappa och ett tidningsställ av bror.
Fick även en fin ögonskugga av min minsta syster.

Det kändes bra att åka vägen förbi mamma,mormor och morfar.
Lite konstigt bara att inte ha med någon blomma. Men men..

Juldagen fick jag ett infall. Bjöd upp min vän från Halmstad.
Mötte henne vid tåget vid halv 9 på kvällen, ner till stan och handla lite.
Sen hem hit till mig, äta lite och dricka lite drinkar och lite vin och en och även en annan öl slank ner. Sen ut på krogen för att vara där i ca 1.5 timma.
Efterfest hos ett par killar vi mötte utanför.. *s*
Sen hem igen och ta ngn drink och någon mer öl. I säng vid halv 8 ungefär.
Hade det helt underbart.
En perfekt kväll och precis vad vi båda behövde, tror jag.
Efter en bra bakisfrukost så låg vi mest i soffan och tittade på film och pratade om dagen innan. Hur bra som helst. :)
Fler sådana nätter, tack. :)

1 kommentar:

Elin HC sa...

guuuu va du e dålig på att uppdatera duu ;)