2009-03-26

Grattis till mig.

Idag fyller jag 28..
Men det är väl först vid 29 man slutar att fylla år?

Halva familjen har hört av sig och jag har fått ngt telefonsamtal och ett par sms.
Tackar. :)
Fick även en trisslott på posten. :) (Tack söta ni däruppe i Gävle.)
I fredags så blev jag bjuden på ett par öl och tacotallrik av Eva. Riktigt trevligt.. Och gott.. :)
Även fått ett par jeans av Fia.. Tack massa gumman!

Igår var jag i Borås för att kolla lite hur de jobbar där.
Skall ju byta jobb lite efter sommarn,men på samma jobb då. :)
Så ville få lite insikt hur de fungerar där, och vad som skall ingå i mina arbetsuppgifter och lite så. Trevliga människor som jobbade där med.
Och trots min nervositet så hade jag varken glömt byxorna eller hade tröjan ut och in.. *s*

Idag är jag ledig, och rejält uttråkad.
Vaknade tidigt och ville bara att dagen skulle gå fort.
Men dessa timmar har varit rejält långa redan.

Dags se om jag kan fixa lite middag kanske.. Eller lunch.. Nåt sånt.

7 kommentarer:

Daniel sa...

Man får gratulera!

Erika sa...

Daniel: Tackar tackar. :)

Elin sa...

bara halva? :S alla väl? :P haha :) o ja kunde itne svara på ditt sms igår fö ja har inga pengar (även därför ja hörde av mig förut;)) men svaret på smset vet du ju redan? :P klart ja ska me. varför skulle ja inte? =) o vi har ju pratat om de 2 ggr. hah. puss

Erika sa...

Elin.. inte du o viran! :P Men nu vet vi ju att de blidde fel. :)
ses imorrn. Love u. Puss

Unknown sa...

Älskade du, jag önskar att jag ringt. Saknar din röst, men jag har varit lite medtagen sen i torsdags. På något sätt tänker jag se till att vi ses i sommar. Jag behöve få krama dig snart. Massa kramar och nu är du snart ifatt mig i ålder

Cissi sa...

Litet men välment med trisslotten!
Hade hoppats att det var vinst på den där rackaren :)

Pussokram från "syster"

Erika sa...

Evei.. Japp, akta dig, jag kommer med stormsteg.. *s*
O klart att vi ska ses i sommar!


Cissi.. Det var jättegulligt, jag blev glad ju. :) Nit eller inte. :)
Pusskram!