2009-03-03

Tisdag.

Fast det känns som det är torsdag. Borde det inte vara torsdag? Vart är torsdag?
(Nej, jag har inga roliga torsdagsplaner. Inga torsdagsplaner alls, faktiskt.)
Jag tycker bara att det skulle vara en torsdag idag.

Musten har gått ur mig lite. Rätt mycket faktiskt.
Det händer en hel massa samtidigt som allt står helt stilla.
Känns inge bra.

Det kliar i mig.

Jag saknar.. Jag längtar..
Eller gör jag verkligen det?

Jag vill nog ha röda kuddar till min soffa. Stora kuddar.
Ja.

5 kommentarer:

Anonym sa...

det finns fina röda kuddar på åhlens.. samma sort som dom du har :) hade vart snyggt
kram!

Anonym sa...

Hej!
Är du intresserad av gratis presentkort till kläder? http://www.freestreet.se/?r=147 är en bra sida för dig med street-stil! :) kram

Erika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Erika sa...

fia: Fast jag vill ha större. Tror ja.. och orandiga.. :)
Kram kram

Anonym: sedär du. :)

Anonym sa...

Du som alla andra verkar älska kultur såsom Film, teater, melodifestival och annat skoj. Idag kan du dessutom skriva vad du tycker i din blogg.... men vad skulle du säga om att ha en internet-tidning att skriva och läsa i och dessutom kunna länka till din egen blogg?

På http://kulturspegeln.se kan du snabbt och enkelt skriva recensioner, artiklar, kommentarer och annat roligt om allt som har med kulturlivet i Sverige att göra...

Kulturspegeln är till för Kulturarbetare och Publik att fraternisera omkring det som dom åstadkommer tillsammans. Det är dessa som skapar kulturen. Välkommen att delta i debatten.

Registrera, logga in, skriv... så enkelt!