2009-03-15

Lite tid..

Vart tar all tid vägen?
Denna ständigt återkommande fråga.

Sitter nu på jobb nr 2, och ska sitta här till midnatt.
Blir nog en del film idg, kan jag tänka.
Fredag den trettonde blev inte så illa iaf, trots att jag började dagen med att hälla skinkspad på halva tröjan..
Blev en fest på kvällen och sen en stund ute på krogen.
Trevliga, om än lite konstiga, samtal. Men allt va bara.. Riktigt trevligt. :)
Gårdagen innehöll August Rush, god mat och melodifestival.
Och vad gäller den är jag bara såå glad att Ugglas inte vann.
Var beredd där att emigrera till sandslottet. :)
Men vem vet, det hade nog varit trevligt det med. :)

Chefen har beordrat mig att ta sovmorgon imorgon.
Vilket inte gör mig så mycket alls, faktiskt..
14 Augusti, mitt nya lyckodatum?

Annars då?
Jag kan inte ens sätta ord på det. Faktiskt. Så jag försöker inte, inte nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrö, dags att länka om min sida kanske? ;) Hur blir me your big day soon? Tror ja vi alla undrar..
(födelsedag, inte giftemål..)
Puss!

Erika sa...

Ja tamejtusan. De e nog dags för det,jao.. :) Får sätta mig ner o uppdatera lite allmänt här o var ikväll. :)
Jadu.. Ja har snackat lite me Elena om det o ska prata lite me pappa.. Söndag iaf.. Här eller hos syrran.. Lite så tankarna går iaf. :)
Puss