2008-03-23

besöksräknare, påsk och drömmar



Min besöksräknare från Susnet är tom varje dag,trots att jag vet att det är ett par iaf som läser.. Vad kan detta bero på? :/


Pratat ett par gånger igen nu med bästa vännen. Hon kan få mig att le.
Som hon med skrev, fel msn kan bli..bra..
Hon funderar på att komma upp nästa helg, men sen känner ja henne..
Så.. ja.. Det var trevligt hon sade att hon skulle fundera på det iaf..
Bättre än så blir de nog inte.
Tror snarare jag får åka ner och hämta henne om hon ska röra sig hitåt..
(Ser du gumman, nu måste du känna att det faktiskt är dags att komma hit..;))

Påsken är över och det var riktigt trevligt.
Var med familjen hos syster m familj. Massa god mat.. Och då menar ja massa..
Hon e bra på det där, älskade syster. :)

Ja just det, appropå nästa helg..
Tror jag har bestämt mig.. nästan..
för att bjuda hit lite folk och att det sen blir en utgång på favoritstället.
Inte direkt fira födelsedag så.. Men.. Bara lite..Kanske?

Jag träffar mamma i mina drömmar.
Hon pratar till mig.
Trodde sånt skulle kännas läskigt..
Men det gör det inte..
Jag vill inte att hon försvinner...

6 kommentarer:

Rickard sa...

jag har lagt koden längst ner i koden precis ovanför /body. Det funkar fint för mig.

skickar många kramar

Erika sa...

Rickard: Hmm.. det funkade innan. Men sen bara det slutade att fungera.. Ska testa kopiera om den. Tack.
Jag saknar dig.. :)
Massa kramar

Elena - Just nu sa...

Prova att göra om det, för mig har det också krånglat men när jag lade in det igen funkade det

Erika sa...

elena: Jao.. jag gjorde det,den funkar igen. :)

Elena - Just nu sa...

Påminn mig att prata med dig om att mamma pratar med dig i drömmarna. Har hänt mamma (mormor) och mig (maria), vill prata med dig om det.

Erika sa...

elena: Japp. Det ska ja göra..