2008-03-25

Födelsedag imorgon då..


Trodde jag skulle ha ganska fullt upp idag, men nu är det redan ganska tråkigt.
Elin skulle komma in, men pga snön så kommer hon inte förren vid halv 7.
*morrar på snön*
Jag har satt in mina lösa foton i ett album, tänkte skriva med,
men har ännu inte hittat min guldpenna. :/

Reecpt är framtagna tills imorgon.
En lätt kycklinggryta till lunch, och på kvällen blir det Choklad och apelsintårta.
Familjen kommer rätt sent, så jag vet inte om jag ska laga ngn middag med,
eller om vi hugger rätt in på tårtan, så de får åka hem sen..
(jagar syster lite ang detta.Så ser du detta innan ja fått tag i dig..Ring mig. :))

Verkar som vi ska tömma ur mammas lägenhet helt imorgon med,
men vet inte om jag missuppfattade det hela.
Får se. Det går väl ganska fort om vi är ett par som hjälper till.
Vetetusan om jag har plats i förrådet dock. :/
Men det löser vi..

2 kommentarer:

Elin HC sa...

Förlåt. hehe, jävla snö :@

Erika sa...

Jag håller med dig.
jävla snö.
Inget säga förlåt för, dock :)