2008-03-26

Grattis, mig..


Nu är det bara tre timmar kvar av min 27årsdag..
Måste säga det känns ganska.. Skönt.
Jag är helt slut. Familjen åkte för drygt 40 minuter sen.
Jag bara vilar lite innan ja ska ta itu med resten av disken och bära tillbaka köksbordet och annat smått o gott som måste göras.
Maten.. Som blev så att man fick välja.. Antingen kycklinggryta eller tortillias, blev bra hursom.. Trots att jag glömde löken till tortillian i frysen. :/
Är tom osäker på om såsen verkligen stod framme.
Tårtan (på bilden) blev riktigt bra,den räckte till oss allihopa med. Den var mättande. Men klart god.
Det gjorde jag och syster Elin bra. :)

Presenter fick ja med. :)

Presentkort på köpcentret 500kr.
Ett på Åhléns på 100 kr.
Fina ögonskuggor.
Ett fint ljusfat med ett svart klotljus.
En köksklocka/äggklocka (Svart. Riktigt snygg.)
Sen fick jag välja om jag ville ha 300 kr presentkort på ticket, eller om jag ska åka ner till gbg imorgon och köpa ngt klädesplagg för 300kr med syster som smakråd. :)
(tror jag väljer det sistnämnda. Trevligt träffa syster när allt e lite lugnare med.)
Blommogram fick jag, från sambon som jobbar till 00.

Nu ska ja fortsätta att varva ner lite, om jag lyckas det innan jag somnar.

Tack alla ni som hört av er och grattat idag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i bloggen också! ;) Kram. /Stoffe

Erika sa...

Tack här med då. ;)
Saknar dig.
Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott.. =) jävlar va god tårtan ser ut.. får man sno receptet?? =)

Erika sa...

nikki: Tack. :) Den var god med.. mäktig men riktigt god. :)
yepp.. receptet kommer.