2008-11-14

Fredag :)

Äntligen är jag på jobbet utan att vara helt slut. :)

Var riktigt arg o besviken igår.. Dock mest arg.. Men det gick över under dagen tack vare min älskade syster och ett par kära vänner.
Tack för att ni lyste upp min dag! :)

Somnade nog inte en minut senare än 21 igår kväll, vilket var jätteskönt.
Hörde mobilen vibrera till ett par gånger, men brydde mig fakiskt inte, orkade inte bry mig, ville inte heller..För den delen.

Idag blir det rätt soft på jobbet tror jag, ska iväg med chefen ett tag på eftermiddagen, vi har öppet hus imorgon så en del fika som skall inhandlas. ;)

Sen ser ja mest fram emot en lugn och trevlig helg. :)
Treåskalas hos syster, och sen sällskap hemma.
Ska nog sova massor.. :)

Grattis lille Max som fyller 3 år idag! :)

3 kommentarer:

Elin HC sa...

snygg bloggen blev måste ja meddela ;)

Elin HC sa...

Hmm okej.. fast ja tycker de e o bra o snyggare nu iaf =)

Elin HC sa...

jäss ju didd ;) goodie goodie! ja vill veta va du önskar dig me