2008-11-10

*kväver en gäspning*

Idag känner jag mig tröttare än tröttast..
Var dock ledig i lördags.. Men en dag ger inte så mycket.
Jobbade 09-00 igår och inatt kunde ja inte sova varken så mycket eller så bra.
Nu sitter jag på "vanliga" jobbet och försöker att inte gäspa alltför mycket.
När ja slutat jobba ska ja ner till andra jobbet och träffa chefen, som är här nere idag och imorgon.
Jag känner att jag har jobbat där ett "bra" tag.. eller iaf sen i somras, men jag har ännu inte träffat henne.
Sen skall vi ut och äta allihopa ikväll.
Och imorgon är det personalmöte.

Fick eg ta sovmorgon idag,men det känns onödigt när jag ändå var uppe.
Änsålänge inte mycket att göra här heller, men vet att det kan vända tvärt.

Var och såg Rallybrudar i lördags, trodde dock den skulle vara lite roligare, lite mer Maria Lundqvist.
Men jag gillade den. :)

Oh vad skönt det vore att åka till Skåneland, Stockholm eller kanske Örebro en helg eller så..

2 kommentarer:

Unknown sa...

skåne skåne skåne! kom hit nuuuu! jag saknar dig massor!

Erika sa...

Saknar dig med gumman!
Kollade lite biljetter igår, men inget bokat..än. :)
Kram!