2008-11-13

kronisk trötthet..


Usch vad trött jag är.. Återigen..
Kom till jobbet lagom trött igår, satt i lärarrummet och pratade lite med kollegerna, då de ringer från andra jobbet och ber mig hoppa in och jobba där ist.
Då det var en riktigt lugn dag igår för mig på "vanliga" jobbet så visste jag att jag kunde gå.
Så det var bara att traska ner till stan och in på det andra jobbet.
Försökte förgäves få in någon de sista timmarna dock,
då ja visste att jag inte skulle vara pigg på att gå upp kl 6, när jag jobbat till midnatt dagen innan.
Men ingen som kunde, eller för den delen, ville ställa upp. :/

Jag hade iaf en trevlig dag på jobbet, bakade misslyckade vetelängder,dels med kanel och dels med mandelmassa.
Inte oätliga.. men.. små.. *s*

Glad att det var lite action där, annars hade ja somnat i soffan direkt.
Gick hem i mörkret, vilket var lite jobbigt,men som tur var hade ja någon som höll mig sällskap via telefonen. :)
Väl hemma var det bara stupa isäng, och innan jag hann somna var det dags att gå upp igen..
(det var ju eg inte det, för visst sov jag.. Men det kändes inte så..)

Så idag ser jag fram emot att nästan direkt efter ja slutat här, få åka hem.
Har en hel del hemma jag behöver hinna ikapp med nu. Inte bara sömnen..

Snart är det dock helg. :)
Jobbade ju i söndags,så nu känner jag att jag är värd en hel helg. :)
Trots att jag funderat på att jobba ett par timmar på lördag..

Inga kommentarer: