2008-11-06

Irriterad, besviken och jävligt arg.

9 kommentarer:

Elena - Just nu sa...

Vafalls?

Erika sa...

Elena: Arroganta människor bara.. :( Dock inte värt energin. Jättefin inbjudan, fresten. Hoppas pappa hittar min. ;)

Anonym sa...

Nämen, vad har hänt? =(
Jag hoppas de snart blir bättre!

Elena - Just nu sa...

Folk är fan dumma i huvudet, eller Det är synd om människorna. Jag pendlar mellan dom två.
Tack, Helena hjälpte mig :-) Du kommer väl? Tar du med dig någon?

Erika sa...

stoffe.. jag med,men då måste de hända ngt stort.. känns det som.

Elena: Ja,verkligen.. ang båda.. Just nu känner jag dock mer för det första alternativet,dock.
Ja de e klart ja kommer! Ska bara fnula lite på hur o..som du säger.. om ja kommer "ensam" eller inte.. :)

Anonym sa...

Nu snokade jag, begriper nada. Men jag tycker om dig! :-)

Erika sa...

energy: det kallas inte snokande när de handlar om saker skrivna här.. :)
Jag var bara..arg en dag. *s* Jag tycker om dig med! *saknar*

Anonym sa...

Åhå, jag har haft två tok arga dagar. Så jag känner precis samma ord som du skrev. Buhu, just inatt känner jag hur jag saknar dig Erika. :-( /Energy

Erika sa...

Energy: Varför det? :(
Får allt ta o ringas snart,tycker jag minsann.
Kram!