2009-01-05

En annan dag-dag..

Nu var det längesen igen, börjar visst bli en vana nu, tror jag..
Känns som jag har fullt upp hela tiden, fast jag har ingen aning om vad som händer, eller vad jag gör med all min lediga tid.

Nyår har passerat..
Jag jobbade från 16 till ung 01.30. Åt god nyårsmiddag och mest bara var.
Var nere på torget en sväng vid midnatt och kollade på fyrverkerier.
Ja, dagen mest passerade, faktiskt.

Nu börjar jag jobba igen på onsdag, är glad att jag ska vara kvar.
Men å andra sidan hade lite mer ledighet inte varit fel alls.. :)

Har ett virrvarr av känslor inom mig nu, vilket är jättejobbigt.
Känner mig ensam ena stunden, för att sen inse att jag faktiskt trivs.
Möblerat om i lägenheten med, med Sofias hjälp. (Tack!)
Nu är det mycket bättre och jag kan tom behålla min älskade soffa.
Även om den fortfarande är lite för stor men det stör inte lika mycket nu. :)

Idag har jag nog bara ännu en existensdag.
Jag försöker diska mig igenom berget i köket, önskar att jag hade mjölk, men utan att göra något åt det.. Borde laga mat..
Lillebror kom förbi ett par minuter och pratade lite. Jag saknar mina syskon..
Elena ringde mig på nyårsnatten och ja insåg att jag önskar att vi kunde umgås lite ibland. Vi är dåliga på det.
Men såklart har vi mycket på varsitt håll, men jag saknar min storasyster oftare än jag låter henne veta..
(Elena.. komma hit en kväll o dricka vin och umgås lite när vi båda har tid?)

Nej, nu borde jag ringa SJ och hyresvärden.. Eller nej, visst inte hyresvärden, klockan är för mycket..
SJ orkar jag nog heller inte ringa för den delen. Får gå och prata med dom istället..
En annan dag..

4 kommentarer:

Elena - Just nu sa...

Absolut!!!! det är som du skriver, man har så fullt upp hela tiden. Jag funderar på att åka till Uddevalla på lördag och hämta sideboardet hos Nils....kanske skulle kunna ses då?

Erika sa...

Oh. Lördag.. Vet inte hur jag har det då riktigt. Tror jag har besök, men ev åker hon någon gång på em.. Men vi får höras av?

Elena - Just nu sa...

Danne är sjuk så nu vet jag inte hur det blir...

Erika sa...

Okej.. :/ Hoppas han snart kryar på sig!