2009-01-22

*gäspar*

Denna dagen börjar gå mot sitt slut..
Började med att jag försov mig.. (dumma mobil, som inte ringer längre..)
Så stressade som tusan, men hann med bussen iaf.
Hade en riktigt bra dag på jobbet.. Fick mitt glädjande besked bekräftat.. *lycklig*
Bara en sak nu som kan stå i min väg. Så väntar på svar.

Efter jobbet så åkte jag ut till torp och mötte underbara Sofia och Natasia, jag träffar dom på tok för sällan. Vi var rätt trött, iaf vi två äldre.. *s*
Men vi hann iaf med en fika och lite stroseri i affärerna.
Riktigt trevligt.. De fick även sena julklappar. :)

Har sagt åt en vän att backa nu, för att jag inte orkar med personen som den beter sig nu. Kanns inte så roligt alls, vet inte om vi kommer att kunna hitta tillbaka någon gång. Riktigt trist.. Men det är för mitt eget bästa, för jag har för mycket som det är redan, och det blir bara bekymmer. Jag ska koncentrera mig mer på mig själv nu, det har jag lovat många..

Nu är det snart helg, och jag ser fram emot lite ledighet. Varit en lång vecka.

Inga kommentarer: