2009-01-25

Nu..

I Augusti så påbörjar jag en provanställning.
Det känns grymt skönt, måste ja säga. Efter varit fram och tillbakasjukskriven i snart 9 år, då är det inte lätt att få den chansen som jag fått nu.
Tycker så mycket om det jobbet, och alla arbetskamraterna.
Har ju redan varit där sen i september, men i aug så blir det en annan befattning.

Tack ni som kom ihåg min namnsdag igår.. :)
Och du som påminde mig om det.. *s*

Idag är det en riktig seg söndag.. Bara vara hemma och existera.
Var ute i fredags och träffade lite nya människor.. Grymt trevligt var det.. :)
Igår fick ja besök och vi kollade på körslaget.
Avrundade närmre halv 5 på morognen, tror jag..
Någon som sett på tv4+ vid den tiden?
Det var något om en enhörning och troll. Riktigt.. Speciellt, faktiskt.. *s*

Har beställt ett riktigt trevligt paket från cdon med.. :)
Så snart kommer både Oz och heroes. Andra säsongerna.
Sen lite annat smått o gott..
Stand by me.. 3 filmer till och en bok.. :)
Ja kände att jag kunde vara värd det nu. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag brukar titta på tv4plus vi den tiden, i förhoppningar att de ska vara ngt bra på den kanalen. troligtvis så zappar jag bara snabbt förbi och hoppas på att de är något på en annan kanal. men det är sällan ngt bra vid den tiden... suck...

Anonym sa...

Du är värd allt det och massa mer. :-)

Erika sa...

Stoffe: Men det som var såå spännande. ;)

Mia: Söt du är, älskling.. =)
*sakna*

Unknown sa...

jag blir alldeles varm i hjärtat av glädje!

Anonym sa...

Saknar dig med, detta krävs många kramar IRL! :-)

Elena - Just nu sa...

Nu är det dåligt med uppdateringar hjärtat!

Erika sa...

Evei.. :)

Mia.. Du ska få tusen och åter tusen nästa gång vi ses!

Elena.. Jag vet, blivit riktigt dålig på det. Och till slut blir de så mkt att skriva om, så man inte får fram ngt ist.. Älskar dig..