2009-01-13

Vad gör jag av all min tid?
Vem tar den? Och varför..?
När jag ändå är inne på det.. Tar du min ork med?


Jag får sms från Jehovas vittnen. De har avancerat..
Dock lite irriterande det med.
De hämtar tydligen nummer från Eniro.
Någon mer som fått det?

Allting är ett väldigt pussel..
Skulle fotat med Sofia idag, men då jag nog slutar tidigare, så orkar hon inte gå upp.
Får bli en annan dag helt enkelt.
Imorgon är det jobb, tvätt och ev besök..
Torsdag och fredag bara jobb. :) (fast kanske besök i helgen?)

Jag blir sämre och sämre på att hålla kontakten.
Får man inget gensvar, så slutar man försöka till sist.
Inte samma ork med människor på det sättet längre.

Dags fär en pilgrimsvandring?

7 kommentarer:

Elin HC sa...

Hörrdö, vi får ha filmkväll eller ngt nån dag?

Erika sa...

Klart som tusan! Planer för helgen?

Elin HC sa...

naaj ja har ju icke de :) själv?
eventuellt skulle elena o co åka ner på lördag, trooor ja om ja fattade de hela rätt :P men ja venne!

Erika sa...

Justja.. Dom kanske skulle komma upp.. :) Men lördag kväll? Kanske? Efter de varit här?

Anonym sa...

Jag är ditt eviga tuggummi under skon. ;-)

Emelie sa...

Är du seriös när du säger att dom sms:ar nu!!??!?!? shit! avancerat var ordet ;O)

Puss&kram!

Erika sa...

Mia.. And I like it! :)

Em: Jaa, jag blev riktigt förvånad.. Puss & Kram!