2008-06-16



Jag skulle precis tappa upp ett skönt skumbad.. När ja såg att vi hade en spindel i badkaret. Och jag som verkligen inte gillar spindlar... :(
Den är nedspolad nu (förlåt spindel) Men jag känner ändå inte riktigt för att bada än på ett tag.. *ryser*
Kan nästan se framför mig hur den kommer krypande upp igen när ja badar..
Jag vet det kan vara svårt,men man vet aldrig. Kanske var en superspindel. :/

Lägenhetsletandet,ja... Det går..inge bra alls.. Faktiskt. En del av mig önska att jag hade råd att bo kvar här, men ändå är det väl bäst att gå vidare.. Bara så jobbigt att flytta. :/
Min granne har en etta, han vill dock ha en tvåa.. Han skall kolla i veckan om han får byta med mig. Jag hoppas. Tror jag.. Skönt att inte flytta så långt,detta huset är bra..
Behöver inte hyra ngt släp eller hitta ngn snäll själ som kör.
Behöver nog inte ens städa ut förråd,då vi kan ha kvar de vi har nu. Tror nog det vore riktigt bra, men jag vågar inte hoppas för mycket.

Midsommarafton på fredag.. Vad skall ni göra?

8 kommentarer:

Rickard sa...

jag ska igga midsommar och hänga med likasinnade...om jag hittar några såna.. :)

Erika sa...

rickard..låter som den bästa av midsomrar.. :)

Anonym sa...

jag har precis bytt att jag skulle jobba på fredag, på midsommar, vet inte riktigt, men tror det blir grilla och singstar... =)

Erika sa...

stoffe: Det låter inte så fel heller.. :) man e i fel stad,det märker ja :D

Emelie sa...

Jag skulle eg. till gotland med vänner, men det sket sig =( Nu vet jag inte, blir väl ngn fest ngnstans hos ngn människa här i stan.

Jag har god lust att faktiskt dissa hela midsommar grejjen i år! för första gången på 28 år. börjar jag bli gammal? :)

Puss och kram!

Erika sa...

Em: Oh.. Gotland.. Jag har alltid velat åka dit faktiskt.. Synd att det inte blev ngt..

Haha.. japp,det är nog gammalt.. ;) Om et är till ngn tröst funderar jag på exakt samma sak...

Puss & Kram!

Emelie sa...

Men, tänk vad trevligt det hade varit om vi gjort ingenting tillsammans!!!!!

Pussen och kramen!

Erika sa...

Em.. Absolut! :) Vi måste se till att ses snart igen tycker ja..
Pusskram!