2008-06-18



Jag vet inte varför, men jag är sjukt sjukt trött idag.
Ändå har ja fått sova 7 timmar inatt, dock med ett par små uppehåll.
När jag gick och lade mig igår.. i ganska bra tid..(för att vara mig numer..) kom saknaden som en.. Ja,nästan in som en orkan över mig och tårarna var snabba att fly mina ögon.
Jag saknar mamma oerhört mycket.
Kände att det inte var ngn idé att försöka somna då så jag gick upp igen och satte på La Bamba. Fia höll mig sällskap.. Efter den slutat så kunde jag äntligen sova..

Nu ska jag snart upp till min läkare.
Hoppas så att allt går bra.
Gillar inte läkare.. :/
Han är bra dock, men ibland räcker inte det.

Hur ser er dag ut?

5 kommentarer:

Elin HC sa...

min natt och idag har me sugit. inte lite heller. jag saknar också mamma. och dig.

Erika sa...

Elin: :( Jag saknar dig med gumman. Vi får hitta på ngt snart tycker jag..

Anonym sa...

grillning å EM-förlust. så har min dag varit...

Erika sa...

stoffe: bra början iaf.. (dock inte på fotbollen..)

Emelie sa...

Hoppas du har fått sova gott natten till idag så du sitter där hemma coh är pigg och utvilad nu!!!

Igår for jag runt som en yr höna. Main saken som hände igår, var födelsedagskalas!!

P&K