2008-06-02

Tuss..

Jag har ngn tuss på min dator som gör att den öppnar egna reklamfönster.
Lite mer än lagom irriterande faktiskt..
Kramp i min vad efter att ha gått på tå för länge.(hah)..gör att jag inte kan gå normalt nu heller.. :/
Riktigt fint väder iaf. :)
Ska nog dock inte vara så mycket ute idag, utan sparar det till imorgon.
Picknick vid havet. :)
Allt fungerar bra här hemma faktiskt, och i början på nästa vecka får jag se om jag har någon chans att se någon av lägenheterna jag satt upp mig på, dock ser det inte så ljust ut. :((Står som bäst som nummer 11..)
Men antar det bara gäller att ha is i magen.. (oh vad jag blev sugen på glass nu..)
Såg precis att min bytesansökan står ute på nätet! hoppas hoppas.

Någon som vet hur jag kan bli av med tussen?
(Ad Awere vill inte ta bort den..)

4 kommentarer:

Anonym sa...

tussen? jag har aldrig hört uttrycket tidigare, är det något sorts virus som alltså öppnar webbfönster med reklam? shit va trist isåfall. =/

Erika sa...

stoffe: tussen var mitt eget uttryck. :) Jag formatterade bort den. :)

Anonym sa...

Nummer 11 i kö? Jag hade varit överlycklig! Jag är som bäst 100-nånting :(

Hoppas det går bra!

KRAM!

Erika sa...

becka.. fast man har nog lika stor chans på både 11 o 100 e ja rädd..

Kraam