2008-06-21

Midsommar



Var lite annorlunda detta året..
Var först dagen innan som jag kom på vad jag skulle göra.
En bekant bjöd med mig (och även Fia) på en fest nere i stan,hos en kille som gick i min parallellklass på högstadiet.
Alltid kul med lite nya ansikten. :)
Dagen kändes ganska stressad. Eller kanske bara för jag kan vara som en yr höna..
Vi var oroliga för en vän som inte svarade i telefonen så jag fick ringa på där ett tag.
(Det visade sig senare att han bara ville vara ensam..)
Var nere i stan lite senare ock köpte jordgubbar och grädde. Ett måste som vi faktiskt glömt av..

Kvällen ja.. Det var trevligt, jag var dock inte på riktigt toppenhumör, så då är det inte alltid lätt om man, som jag, är lite blyg och hamnar bland många nya människor som redan är en ganska tight grupp.
Ett par välkända ansikten iaf, och kvällen blev allt lyckad.

Hur var er midsommar? Vad gjorde ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemma å grillade, med kompisar och syrran å hennes familj! =) Det var übertrevlig! Kram.