2008-06-30

Lägenhetsbyte..

Idag ringde det en tjej och ville byta lägenhet med mig..
En tvåa, 1kvm mindre men 600kr billigare än denna..
Den ligger bara ett par hus bort, dock tydligen inte så renoverad. Men vill man så kan man ju tapetsera om själv..
Först sade jag nej, men ringde upp henne för en liten stund sen.
Sade att det var nog värt att kolla på iaf..

Vemod.

Nu när man pratar om detta mer i nutid så gör det så ont.
Man inser att vi ska verkligen flytta ifrån varandra, jag ska bo själv igen.
Utan henne..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tufft att flytta till mindre boende... Försök inte bo för nära ditt "vemod" bara. Att behöva påminnas var dag kan göra det tufft att gå vidare...

Solen kommer alltid spricka upp dimmorna till slut...

Anonym sa...

Kram!

Erika sa...

Dried: Ja, och tufft att bo själv efter så lång tid. Det dumma med lägenheten jag ska se idag är att den är väldigt nära mammas gamla hus. Vilket jag eg vill flytta längre bort ifrån.
Men bara 1kvm mindre ska ja ju klara mig på, en person mindre som ska bo där med.

stös: Kraam.

Anonym sa...

älskar dig...