2008-07-12

Jag skrev inget kontrakt igår..
Men kommer att göra det i början på nästa vecka ist.
En ruta i dörren måste ersättas innan jag kan skriva på.
Men som tur är, förändrar det inget med lägenheten.











Var på ikea en sväng igår och fick köpa lite saker som behövdes till den nya lägenheten. Draperier till sovalkoven, lite köksgrejer och handdukar.
Köpte även två tavelramar storlek större så jag kan sätta in 2 av mina svartvita bilder i varje där, så kan mina nya bilder få varsin mindre ram.
Jag tror nog att detta kan bli bra.

Jag har dock ingen säng än, den vi trodde ja skulle kunna ta skulle tydligen inte "få gynna mig". Och då jag inte har plats med den vi har, så får jag helt enkelt leta en ny. Surt bara när det finns en..
Men men. Orkar inte lägga ner mer engeri på det.
Hylla saknas med,men får bara plats med mindre.
Men det är sånt jag hinner lösa..

Nu är helgen igång på riktigt. Jag skall tvätta o sortera kläder och annat sånt och faktiskt börja småpacka.

Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll ska jag plåta Kent i Eskilstuna! =D

Erika sa...

stoffe: kul! :)