2008-07-03

Lägenhetsletandet fortsätter.

Idag fick jag ringa upp dom med lägenheten igen.
Jag står iaf som nummer två, hon velar lite. Eller rätt mkt faktiskt.
Hursom. Jag hoppas hoppas så på att jag får se den imorgon. Tjejen som står först i kön har inte hört av sig och sagt att hon vill se den, hon har heller inte hört av sig till bostadsförmedlingen o sagt att hon vill ha den eller inte. Sista dagen är flyttad till måndag nu.
Så ni tänker väl lite extra på mig?
Den andra lägenheten som jar var säker på att jag stod först eller som tvåa på, kommer jag nog inte få se. Pga köstystemet så blev jag 4a, trots att jag anmält mig först. Synd.. Så hoppas nu på denna lilla.

Jo.. nu ni..Jag har fått jobb. :) Extrajobb. Trevligt. *glad*

Haft en fin dag idag. :) Först lunch med Elin & Pappa. och sen massa stroseri på stan med Sofia. Nattsudd var det visst med så det var massa folk överallt. :)

Inga kommentarer: