2008-07-24

Nu har festivalen kommit till stan.
Dock har de valt att satsa på de äldre i år, så de har lagt ner all energi på att få hit dansbandseliten.. Kanske lite mindre kul..
Och alla knallarna får inte stå på gågatan längre, utan nere vid ån.
Vilket heller inte är så kul, då det inte är hälften av vad de brukar vara.
Langosen är dock god i år med iaf. ;)

Imorgon jobbar jag 09-00. Får se hur det går.
Första riktiga passet själv.
Men det skall nog gå bra.
Tror jag... Hoppas jag.

Nu skall jag ut och försöka njuta av vädret, samt få min cykel lagad.

Hur ser den kommande helgen ut för er?

1 kommentar:

Rickard sa...

rickard har inlett helgen med att ta världens skönaste tupplur. kattvaktar i akalla och har en fullspäckad helg framför mig..hinner förhoppningsvis ta det lite lugnt oxå... serrö... :)