2008-07-09

Oj.. Jag vet inte ens vart jag ska börja..
*funderar*
Jag börjar med lördagen..
Jag och syster Elin satt här hemma o drack lite cider och hade de trevligt. :)

(Får bjuda på den) :)
Sen vart det utgång på Cheers, och vi hade riktigt trevligt faktiskt. :)
Elin fick ngn kille på sig som gick ner på knä och sjöng Eloise för henne. Grymt charmigt. *host*
Tackade nej till efterfest och gick hemåt, mötte Elias hemma och fick bädda till en extra. :)


Söndagen var jag inte så bakis som jag "borde varit", som tur var!
Vi åkte alla tre ut till pappa, minsta syster hoppade på bussen på vägen ut, och satte igång att fira Elias i förskott. (Han fyller 20 den 19:de juli men då är han i USA)

Måndagen var jobbig. Vi åkte alla ner till Landvetter för att vinka av älskade bror. Faktiskt inte långt ifrån tårarna då. Kommer ju sakna honom. :/

Nu till det lovade uppdateringarna..

Jobb: Har varit på introduktion idag. :) Från 09 till 14. :) Trött nu.. Ska tillbaka ikväll vid 22.. Tror att det kan gå riktigt bra. Går allt bra med FK så har jag en hel del tider i Aug. *glad*
Min handläggare kommer från semestern den 28:de, så då ska jag börja jagandet.
Ingen vila,ingen ro.
Även fått 30 timmar nu i Juli. Ska jobba dom och hoppas på det bästa iaf. :)

Lägenhet: Först.. Tack för alla tummhållningar och lyckönskningar! :)
Jaa.. Vad ska ja säga.. Hon hörde aldrig av sig.. Hon som låg först.. Så.. Tjo! Jag ligger först! :D De ska komma nu i dagarna och besiktiga denna lägenheten, samt prata med områdesexpen. Ser allt okej ut så ska vi skriva kontrakt.. Är eg superglad,men vill iaf inte ta ut något i förskott.. *skiner lite i smyg*

Går saker verkligen åt rätt håll för mig igen?


Långt idag, jag vet. Skall lära mig skriva lite oftare ist. :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Life is a rollercoaster!

Märkligt hur knutarna löser upp sig ibland.. Hoppas det håller i sig för nu är man ju bräcklig i livets tvära kast..

Håller tummsarna..!

Becka sa...

Allt är på rätt håll! Är man längst ner kan man bara komma uppåt som en bekant sa till mig. :D

Jordens största grattis till dig, babe!!!

Kramar

Erika sa...

Dried: Vet jag vem du är? :)
Men tack, det kan jag behöva.

Babe: Ja,precis. Så nu väntar vi bara på högsta vinsten? ;)
Tack underbara du!
Massa kramar!

Emelie sa...

Vad härligt att se en bild på underbara dig !<3

Skönt att saker och ting går framåt. Glad för din skull! Tummarna fortsätter hållas här tills alla papper är skrivna!!

KRAM !

Erika sa...

Em: haha. tack.. insåg ja fick väl bjuda på ngn iaf. :P

Tackar.. :) De kan nog gå vägen.. Sen måste du komma o hälsa på. Saknar våra tokerier. :)
Kram!

Elin HC sa...

tack igen, de va svinkul :D

Erika sa...

elin: Ja, visst var det? =)
Det får vi göra om. Helt klart!
Älskar dig massa!

Anonym sa...

wohoo!! :-D

Emelie sa...

Ja, jag kommer absolut på inflyttningsfest!!!!! =)=)=) Nu e d dags att vi ses! Säg bara till ett tag innan så fixar jag dawg-vakt!!

Kraaaaaaam

Erika sa...

Em: Låter toppen! :) Ska se till vara ute i tid då.. ska försöka iaf. ;) Kraaam :)