2008-07-01

Lägenheten.

Nu har jag varit och tittat på lägenheten.
Den var faktiskt fin. Jag gillade den.
Man såg heller inte mammas hus därifrån, vilket jag var rädd för.

Nu till minus..
Den ska stamrenoveras vid årsskiftet, och då kommer hyran till sista att bli högre än vad jag har nu.
Dessvärre. Då känns det som att det inte är ngn idé att byta direkt. :/

Fick ett erbjudande på posten. En lägenhet jag inte trodde att jag skulle få se.
Står visst som nummer två i kön plötsligt. Det innebär att runt 8 personer redan tackat nej till den.
Undra varför..
Den är liten.. I minsta laget faktiskt.
Mindre än min allra första.. 31 kvm..
Men ska ringa och titta på den iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hittar en lägenhet du tycker om tillslut :) Ha en trevlig dag :)

Erika sa...

Ida: Tack! Det hoppas jag med :)