2008-05-17

:/

Ännu en natt jag inte kunnat sova speciellt mycket, så vaknade med en extrem huvudvärk.. :(
Somnade ett tag på soffan lite senare.
Drömde att vi åkte tillbaka till Tunisien. Där var även Rollie från FX..
Han skulle vara Greta Garbos livvakt. Fast utan att hon visste om det, så han var tvungen att byta om i min resväska.
Jag var då tvungen att slänga alla mina kläder.
Det var lite surt.

Greta råkade ju ändå rulla in sig i ngt fisknät och blev omhändertagen av en fiskare medans han var i min väska, så vad var poängen?
:/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, du drömmer ju nästan sjukare än mig.. ;)
Undrar vad den drömmen kan tänkas symbolisera... hm.
kramar!!

Erika sa...

Sofia: det var ytterst traumatiskt.. faktiskt. :P
Jag saknar dig.. Får ja komma hälsa på snart? =)
Kramar!