2008-05-13

Snodd lista. :)

Snodde lista av Elin i brist på annat.

SKULLE

1 .Skulle du vilja vara längre? - Nej
2. Skulle du vilja väga mer? - Verkligen inte
2. Skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - Tror anledningen spelar in där.. Men troligtvis inte arg.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Vem ska välja vilken kändis?
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej.

10 KAN

1. Kan du röra på öronen? - Med händerna..? =)
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jaopps
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ibland är det skönt att vara tyst.
6. Kan du vara på fest utan att dricka? - Japps.
7. Kan dina vänner lita på dig? - Absolut
8. Kan du tänka dig att pierca naveln? - Nej
9. Kan du suga? - Huh?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Kanske i ngn tråkig affär. Som jag inte kan komma på nu..

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - På senare år, ja.
3. Har du ett syskon? - Nej. Har 4. :)
4. Har du varit full den här månaden? - Ja
5. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja
6. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej, jag sade jag var uttråkad.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - 4 år exakt? Det har jag nog.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Samma där..
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nog återigen samma
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Nej. Har tackat nej.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Mm...
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej

19 VEM

1. Vem är din bäste vän? - Har flera nära vänner..
2. Vem älskar du? - Familjen,fia o mina nära vänner.
3. Vem vill du bli full med? - Men jag ville ju inte bli full?
4. Vem är den bästa artisten? - Det finns så många.
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Min bror.
6. Vem har du en liten crush i? - Måste faktiskt säga Wentworth Miller.. Och Dominic Purcell. :)
7. Vem är snyggast i världen? - Svårt.. =/
8. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - Pappa
9. Vem är snällast i världen? - No idea.
10. Vem är din bästa kompis? - Skrev jag inte det däruppe?
11. Vem vill du prata med? - Uddevalla Energi? (ehum.)
12. Vem sov du med senast? - Sambon :)
13. Vem såg du full senast? - Mannen i parken. Han var..knepig.
14. Vem vet allt om dig? - Ingen.
15. Vem kysste du senast? - Sambon.
16. Vem kramade du senast? - Samma. :)
17. Vem kan berätta allt för dig? - Mina nära?
18. Vem kan du berätta allt för? - Vet jag faktiskt inte längre.
19. Vem hatar du? - Ingen ork till att hata.

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Akire

Har du gjort en snöängel i år?
Nej

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ingen aning..

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Kanske...

Tycker du att sengångare är söta?
Roligare är snarare ordet.

Vad längtar du mest till just nu?
Att se om jobbet.."går vägen" och nästa resa.

Hur gammal har du tänkt bli?
Har jag inte tänkt på.. En gång sade jag att jag inte skulle bli över 20, det var äckligt gammalt.

Har du haft vattkoppor?
Tror det..

Vad drömde du inatt?
Mardrömmar.. Återigen.

Vilken tv-serie är bäst?
Prison Break & Greys anatomy

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Förlora fler delar av min familj.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det händer.

Är du mörkrädd?
Jo..

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Hmm.. ja?

Vilket land vill du åka till?
Något annat.. Fast just nu lockar England. (Weekend i London, ja tack.)

--

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japps

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Har du fått någon komplimang idag?
Nej...

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Det kan ha hänt, men det minns jag isf inte. ;)

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Vem skulle säga det, sa du?

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Systers. :) (Bara varit på 2 men.)

Var är dina syskon just nu?
Elena.. Kanske på väg hem..?
Elias, Elin & Elvira är hemma, skulle jag gissa på.

Vad ska du göra i helgen?
Vet inte.. Blir kanske lungt.. Men man vet aldrig.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"D e väl knappast trist.Godnatt"

1 kommentar:

Anonym sa...

gud va jag skrattade