2008-05-19

Ytterst tråkig dag.

Igår kände jag mig lite nyttig.
Jag tvättade och städade och pysslade.
Lagade mat till en sjuk sambo. Och pysslade lite mer.
Det är mer än vad jag gjort på en och samma dag sedan mamma gick bort.
Jag hittar ingen motivation till att göra något. Men igår blev det lite iaf.
Det kändes skönt. Jag kände mig lite bättre. Jag gjorde någon nytta.
Det var skönt.

Idag ringde dom upp mig från sjukhuset och sade att min läkare kommer ringa mig imorgon. Äntligen.. Vad jag väntat på det.. Allt det skulle eg vara klart senast i mars, men alla som har jagat en läkare, vet hur lång tid sånt kan ta..
Hoppas nu vi kan ordna allt smidigt.

Väntar på svar från min AF- kontakt. Vill att hon hör av sig snart, så jag får veta.
Ju längre jag väntar, ju mer backar jag. Fel område, men gud vad gott att komma igång med något. Få vara till någon nytta.

Får se sen om polisen hör av sig igen med, om de hittar den skyldige och jag behöver vittna.

Nej.. Försöka att vara lite nyttig idag med,kanske..?

Inga kommentarer: