2008-10-22

Fast å andra sidan..

Så ska jag långfika med Elin idag. :)
Borde även gå förbi Sofia med en present då hon gick o fyllde 31 igår, men känner jag henne rätt, vilket jag troligtvis gör, så blir det till helgen istället.

Nästa vecka har eleverna lov, och det innebär att jag inte behöver vara på jobbet alla dom dagarna.. weeii.. :) Frågan e nog bara vad jag ska hitta på då. Förutom att åka till Dingle och hälsa på, och Ullared på söndagen.. Hmm.
Förslag?
Allra helst tar jag en gratis sista minuten-resa någonstans mysigt. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallååå Dulcey. Kul att se att du fortfarande är aktiv på nätet! :)

Iofs inte förvånad att du sklle ha en blogg! Chattdrottning som du är, hehe. Men dagens kommunikation är väl ändå lite trist? Föredrog ju realtid. Inte för att ja har höga sociala poäng men ändå.

Kommer inte följa denna vaar minut (du kan va lugn ;) men klart roligare än nån various blondinblogg. Bor du kvar i GG-land? O trivs gör du? Bor kvar i Borås, men inte samma lgn. Så något har iaf hänt. lol

Kul att kika sin gamla chattkompis. Har ju bara haft några få så. Jag vill ju inte störa men gör det ändå. Lite grann bara ;)

- Mog ^O^

Erika sa...

Nemen hej där mogen. :)
haha. det där med drottning får du nog spara till någon annan.. Dig själv,kanske? ;)
Jo, jag är tillbaka i stan. Trivs riktigt bra.
Så.. Hur hittade du hit då?