2008-10-06

Hängig idag.

Kände feber och så när jag var på jobbet, så efter ett tag så gav jag upp.
Jag gick hem.
Kunde inte göra så mycket nytta så hängig iaf.

Lördagen visade sig bli riktigt bra. :)
Fick fint besök och iordning här hemma.. (ja,ja vet.. det tar tid..)
Som tack för hjälpen så bjöd jag på en bacardi och en del öl, sen bar det av ut på krogen. Billigt blev det.. *host* Och trevligt hade vi. :)
Gårdagen spenderades mestadels i soffan tittandes på L word.

Lillebror kom förbi på kvällen för att sova här, han visade sin nya bil och berättade att han hade tatuerat sig.. Eller rättare sagt, hans kompis hade tatuerat honom.. En skateboardåkande morot på låret.. Haha. :)
Det var iaf orginellt. :)


2 kommentarer:

Elena - Just nu sa...

Shit! Skojjar du? Har han tatuerat in en skateboardåkande morot? På riktigt?
Jag börjar bli gammal....

Erika sa...

Nae. Övre delen av vår lillebrors lår är nu prydd av en morot. Han sade att han funderade redan på nästa helgs tatuering. Kanske en korv med bröd på inlines?