2008-10-14

Oj..

Nu är det svårt att finna tid till att blogga.. Även ork,faktiskt.
Igår slocknade jag nog innan halv 10 tror ja. :) Men jag behövde det..

Jag har nog en liten.. egen-period just nu.
För att orka med allting som händer runt om mig nu, så behöver jag koncenterar mig på mig. Orkar inte hjälpa till o lyssna lika mkt som jag gjort innan.
Men det betyder inte att ja inte tycker om, eller älskar dem jag syftar på, bara att min ork inte riktigt räcker till.
Jag ska bli stark igen nu.
Jag ska jobba stenhårt på att fortsätta orka jobba 100%.
Jag räcker inte riktigt till.

Så jag måste säga nej, jag måste fråga om de kanske inte kan göra vissa saker själva ist. Eller bara prata med någon annan.
Kanske anses jag som en dålig vän eller syster då..
Men jag måste orka med mitt nu.

4 kommentarer:

Unknown sa...

tycker det är bra att du koncentrerar dig på dig och ditt och vad som får dig att må bra.
kram!

Erika sa...

Ja,det känns både bra och inte bra,så att säga.. Men jag måste.. Om ja ska komma någonvart, så att säga...

Anonym sa...

No problem frugan. Du är bäst ändå. Du kan använda mitt öra om du vill rabbla tomma ord eller spräng fyllda ord. Jag lyssnar lika mycket som jag babblar. ;-)

Erika sa...

Mia:Tack älskling!