2008-10-22

Onsdagar..Alltid lika roliga.

Ibland är bara allting sådär konstigt uppochner.. Så känns det nu..
Trots att vissa saker faktiskt funkar som det ska, så känner jag mig ändå..
Jag vet inte.
Kan inte sätta ord på det direkt.

Nu börjar det bli mörkt ute när jag går till jobbet, känns mysigt. Om det bara kunde sluta att regna var och varannan dag..
Suttit jobbat nu ett tag igår och nu på morgonen, med elevernas frånvaro, i Excel, vilket var rätt klurig, sen när jag behöver ett lösenord och då letar upp dataläraren för det, så har han glömt att säga att jobbet redan är klart.. *sucka*

Jag tänker oavbrutet på Julen.. Vet eg inte varför, men funderar så på vart man ska vara, vilka man ska fira med.. Fast å andra sidan tänker jag positiva saker med, som vad jag ska köpa för julklappar. =)
Sålänge jag inte tänker på pengarna är det jätteroligt och jag har massa bra idéer.
Visserligen blir det sällan som man tänkt sig, men.. ändå.

Ser ni fram emot julen, eller är det bara alla måsten och sånt som ni tänker på?

Inga kommentarer: