2008-10-27


Nu sitter jag här på jobbet igen.
Alla elever har höstlov, så det riktigt ekar i korridoren.
Rätt mysigt faktiskt..tänkte jag till en början, men ju fler minuter som går ju tommare och tystare blir det.

Jag har gjort klart och sammanställt ett stort jobb nu, som jag blev klar med strax innan lunch,haft ett litet möte med chefen,lotsat lite föräldrar, efter det har jag mest bara suttit här faktiskt..

Helgen har passerat med både mörka och ljusa sidor.
Hade en riktig "egendag", och det var såå skönt.
Även om mycket kom ifatt mig på söndagen, så var det riktigt gott att bara vara jag. Ensam.
Jag ska minsann ha flera sådana dagar.

Som det ser ut nu blir detta bara en tvådagars arbetsvecka för mig. Sen har jag en del roligt inplanerat, tror jag minsann. :)

Hur var din helg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ensamdagar kan vara helt amazing! :D

Anonym sa...

Min helg har varit full med dans och musik =)