2008-10-02

Torsdag

Denna dagen har verkligen gått i vågor..
Var dock inte trött när ja kom till jobbet,strax efter 8 imorse, som jag brukar vara.
Bra början. :)

Fick riktigt bra feedback idag på morgonen ,av mina arbetskamrater, vilket var riktigt trevligt faktiskt. Skönt att veta att det jag gör uppskattas. Jag gör det trots allt gratis..

Fick springa ner på stan och handla lite till cafeterian och div annat, när jag stod och väntade på att Claes Ohlssons skulle öppna, så kommer en av stadens busschaufförer fram till mig och vill bjuda på kaffe. Då han inte fick det, ville han iaf ha mitt telefonnummer.. (Detta fick han inte heller.)
Han stod dock kvar och pratade ett tag, iaf tills jag frågade om hans sambo och barn.. Det var visst inte lika populärt.
Sen öppnade dock affären så ja kunde stressa in där med innan ja skulle tillbaka till jobbet.

Nu har jag lunch och har sprungit över till nästa hus för att köpa en smörgås. Skall snart befolka personalrummet lite tänkte jag, men då min lunch är lite tidigare än de andras, så var det ingen där innan.


Nu längtar jag faktiskt hem. En så känsla bara sköljdes över mig.. En känsla av olust.. Undra varför.. =/

Inga kommentarer: